Komisař Rex: Moser a Rex ve službě

28.12.2011 10:00

 

Komisař Rex:

Moser a Rex ve službě

 

Je ráno a Richard s Rexem spí. Ale po chvilce zavolá Moserovi Stockinker, že se stala u náměstí sv. Štěpána malinká nehoda. Oni dva tam jedou.

Ahoj Richarde, ahoj. Kdy se to tady vlastně stalo? Dnes ráno asi kolem 5-6 hodiny. A máte svědka který viděl pachatele při činu? Ano. Támhle ta stará paní. Už jsme ji s Hollererem vyslechli. Prý viděla nějakého muže s černou bundou, červenou kapucou a holinkama.

A toho muže znala? Nebo jí byl alespoň povědomý? Ne. Ale je na ní něco divného.

Ty Mosere vyslechni ji ještě jednou a potom prověříme její byt.

Stoki to je nemožné. Jak by mohla 70letá paní zavraždit 30letého muže??

Úplně normálně. Poslouchej. Když jse s Hollererem jeli náhodou ráno kolem tak jsme si jí tam všimli ale ona se otočila a šla domů. Pak asi o dvě hodiny později se to stalo.

Jo takže ty myslíš že......................haf,haf,haf.

Rexi co tam máš? vykřikl Moser.

Haf,haf.

Šikovnej Rexi šikovnej. Našel tu jednu botu. Teda spíše holinku. Pani Onterfoodová, nebyla ta bota tahle?

Ano, myslím že ano...

Tak jdeme do toho bytu...

Ale opravdu jsem ho neznala. Vy mi nevěříte?

Haf,haf,haf. Tak Rexi co tam zase máš???

Haf,haf,haf,haf,haf

Pani Onterfoodová, jste si jistá, že nemáte s tím činem nic společného?

Ne.

Rex totiž našel kus utrhnuté červené kapuci ve vašem bytě. Takže paní Onterfoodová, zatíkám vás za podezdření z vraždy Karla Montkeina. povídá Moser!!!

Ale to přece........To nemůžete panové......pomohla jsem vám???pomohla......tak mě laskavě nechte být.

Poslouchejte paní Onterfoodová, je to jenom dočasné. Až najdeme skutečného pachatele, možná budete propuštěna.

Richarde. Teď mi volal kolega s práce, že bylo nalezeno tělo mladé ženy asi ve věku 20let.

Leo povídal že byla zřajmě zavražděna ráno přibližně kolem 4hodiny.

Takže paní Onterfoodová to jste byla také vy???

No abych se přiznala, tak jsem si dnes šla koupit zbraň protože ten muž i ta žena mě dost štvali tím jak byli pořád spolu. Jí bylo 28. Jmenovala se Angelika a ten muž byl její přítel.

Ona se o mě moc nestarala když jsem žila ještě u nich. Proto jsem je oba zabila a ten muž to nechtěl vůbec aby se o mě starala když mi bylo nejhůře.

Takže jste zatknutá ze dvou vražd. Ano???

Jistě. Samozřejmě...

Haf,haf,haf!!!!!!!!

Ano Rexi tvůj páníček už běží.Pomalu, Ale běží.

Tak co je?

Výborně. Paní Onterfoodová můj pes našel další a poslední stopu. V tomto kanále byli zavražděni.

Ale to není pravda já............poslouchejte madam já Rexovi věřím a je to policejní pes. Takže jste

zatknuta.

Pánové prověřte ty kanalizace!!!

Rexi jak jsem mohl pracovat bez tebe???

Ještě že tady s námi pracuješ. Ale dej si bacha ať tě nevyhodí!!!!!!!!!!!!!!!!

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!KONEC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!